3 de jul. 2021

Novetats dance 3/7

Sigala amb Rita Ora, Flo Rida amb Timmy Trumpet i Inna, David Guetta, i Alexandra Stan amb NERVO protagonitzen les novetats dance de la setmana.

Summer's Not Ready és el nom del senzill que Flo Rida va presentar a principis de setmana i que compta amb la participació d'Inna i el DJ/productor australià Timmy Trumpet. Em sembla una cançó bastant genèrica, aposta pel so slap house que domina el panorama EDM enguany, però en una variant més suau i digerible per tothom. Tot i això, tampoc no em desagrada. El que sí que no m'agrada gens és que l'aportació d'Inna a la cançó es limiti a fer segones veus a la tornada i en cap moment la poguem sentir cantar sola. La cantant romanes ja va col·laborar amb Flo Rida fa exactament 10 anys en el senzill Club Rocker.

David Guetta, Mistajam i John Newman uneixen forces per presentar If You Really Love Me. És una proposta dance pop amb un so bastant suau i clarament inspirada en el house clàssic. En aquest aspecte m'ha recordat a Bed, una de les últimes col·laboracions de David Guetta i el seu èxit més gran dels últims anys, tot i que If You Really Love Me m'agrada més.

Sigala col·labora amb Rita Ora en el seu nou senzill You For Me, una altra proposta amb un so dance suau que resulta totalment previsible.


Per acabar, tenim el nou senzill d'Alexandra Stan. Come into My World compta amb la producció de Nervo i, sens dubte, és la novetat que més m'ha agradat de les 4. El nou senzill d'Alexandra Stan fusiona influències disco amb sons electrònics, d'una manera que m'ha recordat una mica a Future Nostalgia de Dua Lipa. De fet, una de les primeres coses que se m'han passat pel cap en sentir-la és que precisament i aquesta cançó l'hagués enregistrat la cantant de New Rules i Levitating, probablement seria un dels números 1 de l'estiu.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada