25 de juny 2021

Novetats urbana 25/6

Les col·laboracions de Mariah Angeliq amb Bad Gyal i Maria Becerrad'una banda, i Nio García amb Bad Bunny i J Balvin de l'altra han arribat fa unes hores a les plataformes digitals.

Nio Garcia ha estrenat avui pràcticament per sorpresa el remix del seu èxit AM, que incorpora ni més ni menys que J Balvin i Bad Bunny. La versió original no em desagrada i aquesta nova versió no em sembla necessàriament millor tot i comptar amb la participació de dos artistes que m'agraden bastant. I, com ja passa en altres remixos d'aquestes característiques, l'artista original es queda relegat a un paper molt secundari i això tampoc m'agrada. Nio Garcia es queda sense estrofa i literalment canta en tres moments de la cançó, dos dels quals son mitja tornada. D'altra banda,  és cert que la original es feia molt repetitiva i el remix ho soluciona Potser simplement estic acostumat a haver sentit la versió original bastante vegades i més endavant gaudiré més d'aquesta nova versió.

Bob és el nom de l'esperada col·laboració de Mariah Angeliq amb Bad Gyal i Maria Becerra. És un reggaeton mid-tempo amb un so més aviat suau que interpola No Scrubs de TLC. Tant la pre-tornada com la tornada recupren la melodia d'aquest clàssic del R&B dels anys 90. Fins i tot la lletra de la pre-tornada diu pràcticament el mateix que el que diu la cançó de TLC. Trobo que la fusió d'aquestes tres artistes funciona prou bé, però sempre resulta decebedor quan no hi ha cap mena d'interacció entre les intèrprerts, com si cada una hagués fet la seva part per la seva banda, les haguessin enganxat i prou. En general no em desagrada i, de fet, m'agrada més que qualsevol de les cançons que Bad Gyal ha presentat en l'últim any.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada