4 de juny 2021

Novetats dance 4/6

David Guetta, Calvin Harris, Alesso i Jax Jones han estrenat nova música avui.

David Guetta i Morten presenten una nova col·laboració anomenada Impossible que compta amb la veu del cantautor suec John Martin. Tot i que encara es pot classificar dins l'etiqueta Future Rave, Impossible aposta per un so una mica diferent de la resta de produccions conjuntes que Guetta i Morten han anat presentant en els últims dos anys. I això ho valoro positivament, ja que tot i ser un estil que m'agrada, després de senzills com Make it To Heaven, Kill Me Slow o Never Be Alone,  ja començava a cansar. A nivell vocal, Impossible no està malament, però tampoc em sembla res de l'altre món. I el drop aposta per uns sintetitzadors molt gruixits, però trobo que li falta més força i contundència sota el meu punt de vista.




Després d'anys sense estrenar música més orientada al dance pop, Calvin Harris torna a l'estil que més exit li ha portat amb una nova proposta anomenada By Your Side. És una cançó molt estiuenca i amb un so molt optimista, que no està malament però que tampoc no m'ha acabat de convèncer. La veu, a càrrec del músic britànic Tom Grennan, em sembla totalment previsible i el drop em deixa amb ganes de més intensitat.

Un altre dels artistes de música electrònica que ha compartit nova música avui és Alesso. El DJ/Productor suec ha estrenat un EP amb dues cançons inèdites anomenat Progresso Vol 2, que és una continuació de l'EP que va presentar al 2019. Les noves produccions es diuen Together i Again i tenen un so totalment orientat als clubs.



I, per acabar, tenim la nova producció de Jax Jones. S'anomena Feels i recupera el so house de principis dels anys 90, per tant és una proposta bastant diferent del so orientat a les ràdios que acostuma a fer. De fet, crec que és el seu primer senzill que no és una col·laboració amb una vocalista.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada