1 de març 2019

Novetats setmana 9

Resultat d'imatges de juice wrld billboar
Juice WRLD, Audien i Rita Ora són els artistes més rellevants que ens presenten nova música aquesta setmana, però no els únics.


Rita Ora segueix la promoció del seu segon àlbum d'estudi Phoenix, que va sortir el passat mes de Novembre, amb una una nova versió d'Only Want You. Es tracta del primer senzill oficial que estrena des de la publicació del disc, i compta amb la participació del raper estatunidenc 6lack (que potser us sona ja que ha col·laborat amb Normani a Waves), que canta un pont nou per la cançó. No està malament, però tampoc no trobo que doni un gran pas endavant a la cançó. La versió del disc estava bé, i la nova també.



Quan he llegit que KSHMR, Yves V i Krewella havien col·laborat, m'esperava una cosa totalment diferent, tant pel que fa a la qualitat com pel que fa a l'estil. No Regrets és una cançó mediocre que vol copiar l'estil d'Alan Walker, un estil que a mi no m'acaba d'agradar. Jo m'esperava alguna cosa molt més potent.



Aquesta setmana ens arriba una nova remescla de Giant, que és la que ha fet Audien. Ja sabeu que a mi la original no em va convéncer, i la veritat és que ja sabia que aquest nou remix m'agradaria més que la original abans d'escoltar-lo. I no m'ha decebut.



Juice WRLD ha estrenat una nova cançó anomenada Hear Me Calling. Molt en la línia del que aconstuma a fer, no està malament però no crec que la escolti gaires vegades més.


Deepend ha estrenat la seva nova producció: One Thing Left To Do, que compta amb la veu la cantant noruega Hanne Mjoen. És una cançó tropical house suau, que no aporta res que no hàgim vist ja en infinitat d'altres produccions que segueixen l'estil popularitzat per Kygo, però molt agradable d'escoltar. Per mi, la millor novetat d'aquesta setmana.



Per acabar, també ha estrenat nova proposta The Him, anomenada Tell Your Friends, una cançó pop amb molts pocs elements electrònics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada