9 de març 2019

Remescles setmana 10


Tenim noves remescles fetes per Laidback Luke. Michael Calfan, Hook n Sling, Weiss i Tiësto als actuals senzills de Calvin Harris, Clean Bandit i Galantis.

Ahir finalment Calvin Harris i Rag N Bone Man van posar a la venda l'EP amb totes les remescles oficials de la seva col·laboració Giant, que inclou les tres que ja coneixem i hem comentat (Robin Schulz, Purple Machine i Audien), l'extended mix i tres de noves. La primera de les noves és la de Laidback Luke, que no està malament però tampoc m'ha acabat de convéncer. De fet, trobo que és semblant al remix que aquest DJ holandès va fer de Thinking About You d'una altre senzill de Harris.



Un altre dels encarregats de remesclar Giant és Michael Calfan. Aquest DJ francès ha anat passant per diferents fases amb sons molt concrets, i si bé és cert que em va encantar la seva etapa de Treasured Soul/Nobody Does It Better/Prelude; el so pel què està apostant ara en produccions com On You o Sidney songs no m'agrada gens. I la remescla que ha fet de Giant segueix en aquesta línea, amb un drop Deep House extremadament repetitiu i simple, en el mal sentit.



La última remescla és la de Weiss, que és la remescla Deeo House previsible, sense aportar gaire novetats. El que sí que m'ha agradat és com li dona protagonisme a la veu del pont, que a la versió original passa molt desapercebuda.



Bones de Galantis és una de les meves cançons preferides de l'any, i aquesta setmana ha rebut la seva primera oficial: la que n'ha fet Hook n Sling. És una remescla correcta, d'un estil bastant semblant al de l'original (per tant no aporta res que sigui massa nou) i, sota el meu punt de vista, menys encertada.



I per acabar, tenim la remescla que Tiësto ha fet de l'actual senzill de Clean Bandit: Mama, que compta amb la veu d'Ellie Goulding. He d'admetre que no tenia unes expectatives gaire altes, ja que la cançó original no m'agrada i no tenia gaires esperances en allò que Tiësto hi pogués afegir, però m'equivocava. Mantenint la essència de Clean Bandit en la producció, però renovant-la totalment; i prenent la melodia de la tornada i desenvolupant-la en un drop molt potent, Tiësto ha millorat la cançó sense cap mena de dubte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada