9 de març 2019

Novetats pop setmana 10

Aquesta setmana hen rebut noves propostes d'INNA, Benjamin Ingrosso i Ava Max.


Ava Max estrena nou senzill, anomenat So Am I. Es tracta d'un nou avançament del seu àlbum debut i la primera nova cançó que llança després de convertir-se en una de les artistes revelació del moment amb Sweet But Psycho que ha estat ja número 1 en un total de 17 mercats europeus (entre els quals el Regne Unit, Suècia i Alemanya). So Am I una cançó d'un estil semblant de la cançó amb la que es va donar a conéixer: pop amb un so més del 2009 que del 2019 (i això no és una cosa dolenta). És també una cançó senzilla, especialment en la producció. No està malament, però tampoc m'ha deixat bocadabat ni amb moltes ganes d'escoltar-la més. Trobo que li falta el ganxo que sí que tenia Sweet But Psycho.



INNA va estrenar ahir el quart avançament del seu proper àlbum d'estudi Yo, que l'artista romanesa acaba de desvelar (en una entrevista a La Vanguardia) que preveu preveu estrenar el proper mes de Maig. La veritat és que no sé molt com valorar aquesta cançó ja que segueix sent una proposta molt experimental i d'una banda he de confessar que m'ha agradat però no tant com Iguana o Sin Ti. Però d'altra banda, el primer avançament del disc (Ra) no em va agradar en un primer moment i ara m'encanta, així que no sé que dir. En tot cas una cançó pop original més que sòlida.



Una de les meves cançons preferides de l'any passat va ser Tror du Att Han Bryr Sig de Benjamin Ingrosso i Felix Sandman (concretament va acabar a la dotzena posició del meu rànquing de millors cançons del 2018). Aquesta setmana ha arribat una nova versió en noruec d'aquesta cançó, en què també hi participa ka2.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada