29 de març 2019

Novetats setmana 13 pop

Resultat d'imatges de zara larsson billboard dont worry bout meAquesta setmana han estrenat noves cançons Zara Larsson, Rosalia i Camila Cabello.

Zara Larsson ha estrenat el segon avançament del seu proper àlbum, del què en tenim molt poca informació. Es tracta de Don't Worry Bout Me, que presenta una original curiositat de sintetitzadors que recorden al trance dels 90 i percussió de dancehall/reggaeton (de fet, la tornada m'ha recordat molt a No Te Enamores de Paloma Mami). El meu principal problema amb Ruin My Life, anterior senzill de l'artista sueca i primer avançament del seu proper treball discogràfic, és que és una cançó que, tot i no estar malament, és molt genèrica. Està clar que aquest problema no el tinc, ja que és una cançó totalment diferent, però la veritat és que tampoc és una cançó que m'impressioni excessivament. No em desagrada, però així com moltes altres cançons del seu anterior disc (Lush Life, Only You, Don't Let Me Be Yours,...) són grans cançons pop, aquesta em sembla més aviat una cançó sense més.


Rosalia estrena el seu primer senzill fora d'El Mal Querer: Con Altura, on torna a col·laborar amb J Balvin i també amb El Guincho, el productor del seu últim disc que en aquesta ocasió també canta la tornada. La veritat és que en un primer lloc em vaig quedar una mica confús, ja que és una cançó de Reggaeton pura i dura, i de Rosalia m'esperava alguna cosa molt diferent (tot i que en altres cançons seves també estan bastant orientades a la música urbana com Antes de Morirme, Brillo o fins i tot Malamente). Ara bé, és una cançó d'un estil que també fan altres artistes que m'agraden, per tant Con Altura no em desagrada. Simplement, m'esperava una cançó més elaborada en tots els aspectes.
Sigui com sigui, imagino que això que Con Altura és una cançó divertida, orientada a la temporada primaveral que acaba de començar i que no crec que sigui una indicació del camí que ella vulgui segur d'ara en endavant.



Per acabar, Alejandro Sanz i Camila Cabello han estrenat el seu duet Mi Persona Favorita. Una cançó que no tinc intenció de tornar a sentir mai més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada