23 de març 2019

Novetats pop setmana 12

Becky G, Marina i Paloma Mami han estrenat noves cançons aquesta setmana.


Fa un parell de setmanes vaig descobrir No Te Enamores, l'anterior senzill de Paloma Mami i de fet, tenia intenció de parlar d'ella. Però ahir, aquesta cantant xilena va estrenar una nova cançó: Fingías. No està malament i, de fet, si la comparem amb els altres dos senzills que ha llançat, és la cançó en què mostra millor nivell vocal. Però, com passa amb bona part de la música urbana sota el meu punt de vista, el principal fort de No Te Enamores és la producció, a càrrec de Mambo Kingz (responsables dels instrumentals de moltes cançons de Bad Bunny). I en aquesta ocasió, la instrumental no és gaire interessant, cosa que permet destacar més a la veu però que sota el meu punt de vista fa la cançó menys atractiva.



Poques setmanes després de publicar LBD, que suposava el retorn de Becky G a la música en anglès després del seu últim èxit Cuando Te Besé; ahir la intèrpret de Mayores va estrenar Green Light Go. Es tracta d'una cançó trap bastant similar a LBD (cosa que em sorprèn, ja que ha estat més aviat un fracàs comercial), però sota el meu punt de vista bastant millor.



I per acabar, la que per mi és la millor novetat de la setmana, sense cap dubte: Marina acaba d'estrenar un nou senzill anomenar Orange Trees, que formarà part del seu quart àlbum Love + Fear, que es posarà a la venda el proper 26 d'Abril. En aquesta cançó, la cantant britànica aposta per sons estiuencs, molt més pop al què ens té acostumats. El resultat, sota el meu punt de vista, és molt positiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada