21 d’abr. 2018

Videoclips setmana 16

Resultado de imagen de armin van buurenAquesta setmana tenim nous videoclips de Cahrlie Puth, Ariana Grande, Steve Angello i Armin Van Buuren.

Fa unes hores Charlie Puth ha estrenat el videoclip per Done For Me, la col·laboració amb Kehlani amb la que avança VoiceNotes, el seu segon àlbum d'estudi, que surt el mes que ve.



Steve Angello va compartir fa uns dies el vídeo de Nothing Scares Anymore, una de les cançons que formaran part del seu segon àlbum en solitari: Human, que es publica divendres que ve.



Se m'ha passat de parlar-vos al recull de novetat de la nova proposta d'Armin Van Buuren, Therapy, però com que ha arribat ja acompanyada del seu videoclip oficial ara en tinc l'ocasió perfecta. He de dir que m'ha agradat bastant encara que tampoc és la meva preferida del DJ holandès.



Per últim, aquí teniu el videoclip de la nova proposta d'Ariana Grande, de la què ja vaig parlar al recull de novetats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada