20 d’abr. 2018

Novetats setmana 16


Aquesta setmana hem rebut nova música de David Guetta, Ariana Grande, Lauv i Martin Garrix, entre altres.


Sens dubte, la novetat més destacada de la setmana és No Tears Left To Cry, el primer avançament del quart disc d'Ariana. Malgrat que m'han agradat molt els dos últims discos de la cantant, he de dir que aquesta nova cançó no m'ha convençut gens, com a mínim en la primera escolta. 



Martin Garrix torna a mostrar la seva vessant més contundent a Game Over, la seva nova proposta que compta amb la coproducció de Loopers. No és l'estil de l'holandès que més m'agrada, però suposo que part del seu públic s'alegrarà de retrobar-lo.



David Guetta ha remesclat el seu actual senzill Flames, com ja havia fet amb Dangerous al 2014.



Calvin Harris ha compartit la remescla que ha fet de l'actual senzill de Halsey des del seu segon àlbum d'estudi Hopeless Fountain Kingdom: Alone. M'ha agradat el resultat, però m'hagués agradat que hagués mantingut més part de la lletra.



Una altra remescla que hem de comentar és la que Robin Schulz ha fet de la última cançó de Lauv: Chasing Fire. He de dir que les cançons d'aquest cantautor em resulten bastant poc interessant, malgrat que no em desagraden, i per això sempre rebo amb els braços oberts les remescles que puguin fer de les seves cançons. Aquesta no és una excepció, més sabent que no l'ha fet un productor qualsevol, sinó una persona de la què ja en coneixem remescles fantàstiques.



Liam Payne llança el seu tercer senzill en solitari, que és Familiar, on hi col·labora el cantant colombià J Balvin.


Per últim, Anne Marie ha donat un últim avançament del seu àlbum debut Speak Your Mind, que
es posa a la venda la setmana que ve.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada