2 de febr. 2018

Novetats setmana 5 2018

Comencem el mes de Febrer amb algunes novetats bastant interessants.


Com ja us havia comentat fa uns dies, Iggy Azalea ha llançat avui el senzill amb què reinicia la promoció del seu segon-segon disc (Ja sabeu de que parlo), que de moment es diu Surviving The Summer. Es tracta de Savior, on col·labora amb Quavo, un dels integrants de Migos. M'ha sorprès molt l'estil pel que l'australiana ha apostat en aquesta ocasió, molt pop i amb una producció amb aires tropicals. M'ha agradat bastant i sobretot m'ha sorprès positivament la participació de Quavo, ja que és una de les molt poques vegades en les què no em sobra la seva participació.
Ja tinc ganes de veure'n el videoclip, ja que si al lyric video (que realment no ho és, però és així com l'hi diu ella) ja porta tres vestuaris, el videoclip deu estar ben cuidat. Si hagués d'apostar diria que són els tres vestuaris que portarà al vídeo.



The Weeknd i Kendrick Lamar han col·laborat en una cançó per la banda sonora de Black Panther anomenada Pray For Me.




Per últim tenim el nou senzill d'Armin Van Buuren anomenat Sex Love and Water, on l'holandès col·labora amb Conrad Sewell, qui segurament coneixereu ja que va posar la veu al Firestone de Kygo (Malgrat que aleshores signava simplement com a Conrad). En aquesta ocasió, aposta per sons disco i més propers al pop que a l'EDM.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada