16 de febr. 2018

Novetats 7.2


Durant la segona meitat de la setmana hem rebut nova música de Lauv i, Nicky Romero Sean Paul amb David Guetta i Becky G, així com un EP acústic de Logan Henderson.
Novetats de la primera meitat de la setmana


Lauv ha estrenat un nou senzill anomenat Getting Over You, que s'afegeix a la llista de reproducció I Met You When I Was 18, que fa la funció de ser el seu àlbum. Molt sincerament us dic que esperoq que això no sigui el corrent a seguir a l'hora de comercialitzar la música. Sigui com sigui, és una cançó que m'ha agradat.



No puc dir el mateix de Mad Love, la col·laboració entre Sean Paul, Becky G i David Guetta. Aquesta cançó ja fa setmanes (mesos diria jo) que se sap que existeix i es creia que seria una de les pistes del proper disc del francès. No sabem si serà així també, però de moment és l'actual senzill de Sean Paul. Ja no és que no m'hagi agradat, sinó que tampoc l'hi veig cap potencial d'èxit.
Recordo que dijous, Guetta llançarà el seu senzill Like I Do.



Nicky Romero ens torna a mostrar la seva faceta més pop en la seva col·laboració amb ROZES anomenada Where Would We Be. La millor novetat de la setmana segons el meu punt de vista.


Ja us he parlat en diverses ocasions de Logan Henderson, ex-membre de Big Time Rush que va debutar l'any passat amb tres senzills fantàstics que el van convertir en el millor debut de l'any passat sense cap dubte. Ara ha estrenat un EP que inclou versions acústiques dels seus tres senzills Sleepwalker, Speak Of The Devil i Bite My Tongue, que sempre és un plaer. Fins i tot he de dir que la de Speak Of The Devil m'ha agradat més que la original, la producció de la qual no em convenç gens. Esperem que Logan Henderson tingui ja planejat un disc per aquest any, o com a mínim alguns senzills més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada