25 d’oct. 2017

RUMOR: Normani Kordei també prepara carrera en solitari + 5H s'ha acabat?

Jo ja temps que penso que només és qüestió de temps que totes les integrants de Fifth Harmony comencin carreres en solitari, sobretot després que Camila Cabello ho fes. La següent  en fer-ho, sembla que serà Normani Kordei, ja que en els últims dies ens ha donat unes quantes pistes que semblen evidenciar-ho.
Ahir mateix, coneixíem la notícia que Normani Kordei havia signat un contracte amb la empresa S10 entertainment, per que la representés a ella com a solista. No cal rebuscar gaire per trobar evidència, ja que ho va publicar S10 mateixa.

Per si això no era prova suficient (Cosa que vaig pensar jo mateix, al assabentar-me'n i no fer-ne una entrada), avui sembla que ens n'ha arribat la prova definitiva. Protagonitza la portada del número d'Octubre de la revista KODE, i tot i que la presenten com la "Normani de Fifth Harmony" en la entrevista de l'interior de la revista, quan és preguntada sobre projectes futurs parla sobre unes gravacions que té pendents amb el cantautor americà de 19 anys Khalid. I quan és preguntada sobre quin consell donaria a les membres de grups de característiques similars, respon "que coneguin el seu propi valor", donant importancia a elles de manera individual...

  

Jo personalment trobaria més interessants per camins separats, ja que com a mínim Lauren Jauregui i ella tenen molt potencial com artistes solistes, i a mi el format de grup de noies no em resulta gens atractiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada