4 d’oct. 2017

Crítica: Uncovered


Divendres Robin Schulz va publicar el seu tercer disc Uncovered, que venia precedit per tres senzills: Shed  A Light, OK i I Believe I'm Fine.

La principal crítica que sempre he vist que la gent fa de la música de Robin Schulz és dir que totes les seves cançons sonen igual (Cosa molt discutible, però que és culpa del seu equip perquè la sel·lecció de senzills  per part seva sempre ha estat més aviat catastròfica i no podem exigir a la gent que ha anat sentint els senzills a la ràdio i no els hi han agradat que s'escolti l'àlbum sencer).
Sigui com sigui, d'aquest disc ja no es pot dir: Schulz explora nous sons per ell des del Progressive House fins al techno, pasant pel tropical house i, com no, el Deep House. Especial menció vull fer a la pista techno del disc: Un Sueno (Sí, no s'han molestat a buscar la ñ), que m'ha agradat i potser (No us menteixo) és la primera vegada en la meva vida que m'agrada una cançó d'aquest gènere.


Ara bé, mentres que el disc sí que és un evident pas endavant en varietat; en qualitat, no ho tinc tan clar. Amb això no dic que sigui pitjor simplement ni que les cançons siguin dolentes, que no ho són; sinó que tot i que evidentment aprecio l'intent de buscar nous camins d'aquest DJ alemany, al sentir el disc no m'he sentit amb la sensació de "aquestes són les millors cançons que ha tret fins ara". No sé si ho he expressat amb claredat. Potser sí que ho són, però no em produeix ni aquesta sensació ni la contrària al escoltar-lo. 

En conclusió, un disc més que correcte que gaudireu si us agrada la música dance/electrònica, i que us agradarà si ho fa la música de l'alemany; però que si no tampoc us canviarà la vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada