20 d’oct. 2017

Novetat: Gorgeous

Taylor Swift ha estrenat el tercer avançament del seu proper disc Reputation, anomenat Gorgeous. El sisè àlbum d'estudi de Taylor Swift surt el proper 10 de Novembre.

Vaig a explicar que m'ha semblat aquesta cançó, però crec que em costarà una mica més de l'habitual per una raó: és una cançó que sincerament no trobo massa bona, però us mentiria si digués que no m'agrada.
Gorgeous és una cançó de pop pur, en el sentit bo i en el sentit dolent d'aquest concepte, i trobo que és el Blank Space de Reputation (musicalment).



Musicalment és molt bàsica, res a destacar a nivell vocal o de lletra, i una producció que no s'aparta ni un mil·límetre del que podriem esperar, potser amb un estil que ja s'ha deixat una mica enrere, però igualment sonant bé. Però la cosa és que no aporta res nou, ni per ella ni molt menys pel món de la música en general, i només és una reminiscència de 1989, i tampoc és brillant en cap sentit per justificar que sigui una cançó que podria haver tret fa tres anys. Us podria escriure un paràgraf explicant com i per què opino que Taylor Swift ha anat baixant el nivell de qualitat de la seva música a partir de 1989, però com que em sento que em repeteixo perquè faig això cada vegada que parlo d'ella me l'estalviaré.

Sens dubte, sota el meu punt de vista, Gorgeous és millor que Look What You Made Me Do i ..Ready For It?
Veurem com és Reputation, però el cert és que jo no tinc gaires esperances que m'agradi.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada