14 d’abr. 2017

Novetat: LOYALTY


Avui Kendrick Lamar ha estrenat el seu nou disc DAMN, que inclou una col·laboració amb Rihanna anomenada LOYALTY.
Loyalty és una cançó Hip-Hop amb ritmes trap, sense cap part cantada (no és la primera vegada que veiem a Rihanna en aquest registre). La base de la cançó incorpora un bucle de Talkbox, que fa que recordi molt al so de 24k Magic de Bruno Mars.
He de reconeixer que mai m'havia interessat massa Kendrick Lamar, i que a hores d'ara la única cançó seva que se m'acudeix haver escoltat bastant és el remix de Bad Blood amb Taylor Swift. Per tant, com que mai m'ha resultat atractiva la seva música valoro aquesta novetat més aviat com una cançó de Rihanna. El cert és que les parts de la barbadenca m'han convençut, però que sota el meu punt de vista el timbre en una cançó rap és molt important, i el Kendrick Lamar en aquesta cançó pel meu gust és troba molt aprop del que és desagradable. Suposo que a molta la gent li encantarà, però aquesta és la meva opinió.
Però amb cançons així, els que tenien esperances que després d'ANTI tornaria la Rihanna pop ja poden anar-se acostumant a la Rihanna Hip-Hop, perquè jo honestament crec que la carrera de Rihanna anirà molt més enfocada als gènres urbans que al pop-dance.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada