19 d’abr. 2017

Lana del Rey dona nova informació de Lust For Life (Confirma col·laboració amb The Weeknd)

Ja podem llegir completa la entrevista de Lana del Rey per la revista Dazed, i en ella ha donat uns quants detalls del seu proper disc Lust For Life, però encara no confirma la seva data de llançament, que practicament és segur que serà el proper 26 de Maig.
Font
Sessió de fotos completa
  • Sobre Love "M'alegro molt que sigui el primer que he publicat. Volia tenir alguna cosa més positiva que cantar en aquests últims mesos, que han estat bojos arreu del món i en especial als Estats Units".
  • Sobre Lust For Life, diu que sortirà a la primavera i que tindrà moltes col·laboracions, dos coses que ja sabiem. 
  • Col·laboracions: "El disc té una col·laboració amb l'Abel [Testfaye, nom real de The Weeknd]. De fet és la cançó amb el mateix títol que el disc. Sé que és extrany que el disc agafi el nom d'una cançó que és una col·laboració, però és que realment m'encanta. Sempre ens agrada fer coses junts i voliem seguir. Jo he participat en els seus dos últims treballs discogràfics". També col·laborarà amb Sean Lennon (el fill de John Lennon i Yoko Ono) en una cançó anomenada Tomorrow Never Came. "No sé si és habitual sentir-se així, però quan vaig composar aquesta cançó m'agradava molt però trobava que no era per a mi. Vaig pensar en qui podria ser una bona persona per cantar-la amb mi. Fa temps que escolto els seus discos (Els de Sean Lennon) i realment m'agrada molt el que fa i trobo que el seu so encaixa perfectament en el disc. A més, no només en so sinó també en missatge: A ell el concepte del disc de pau i amor l'hi ve de família!"
  • Sobre treballar amb Max Martin diu "Basicament, Lust For Life va ser la primera cançó que vaig composat pel disc i era com un cub de rúbik: jo creia que era una gran cançó, però alguna cosa no estava bé. Normalment no torno enerere i reedito massa les cançons acaben deixant de ser el que són. Però en aquesta cançó sempre hi acabava tornant. M'encantava el títol. M'encantaven les seves estrofes. Aleshores en John Janick em va dir per què no l'hi ensenyava a en Max Martin per veure què en pensa. Així que vaig anar a Suècia i l'hi vaig ensenyar la cançó. Ell em va dir que creia que les estrofes estaven molt bé, però que creia que la tornada es podria fer millor. Així que vaig tornar a treballar amb Rick Nowels i vaig proposar-l'hi de fer que la estrofa passés a ser la tornada. Vam fer-ho i sonava perfecte, aleshores va ser quan vaig voler que l'Abel [The Weeknd] en cantés la tornada, així que va venir i vam retocar-la. Però trobava que hi faltava alguna cosa així que en vaig fer una quarta versió amb noves harmonies.
  • Confirma que Rick Nowels és el productor prinipal edl disv "Amb ell s'hi treballa bé. He fet els meus discos anteriors amb ell. Fins i tot Ultraviolence, que vaig acabar gravant amb en Dan Auerbach, el vaig començar amb ell i aleshores vaig anar amb en Dan per què m'ajudés a aconseguir el so que buscava. Ell i els dos enginyers de so que col·laboren amb ell són super innovadors. Volia un toc de ciència ficció en aquest disc i ells van tenir idees super bones per la producció"
Traducció meva, si la copieu citeu la font.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada