20 d’oct. 2020

Ressenya: Astrid S - Leave It Beautiful

Un altre dels llançaments de la setmana és Leave It Beautiful, el primer àlbum d'estudi de la cantautora noruega Astrid S. Aquest disc inclou els senzills Dance Dance Dance, Marilyn Monroe i It's OK if You Forget Me. Astrid S es va donar a coneixer l'any 2013 arran de la seva participació en un programa de televisió. Des d'aleshores ha anat publicant música regularment i després d'un bon grapat de senzills i cinc EPs, ara arriba per fi el seu primer àlbum de llarga duració.

Leave It Beautiful m'ha semblat un àlbum pop molt sòlid, que en força moments m'ha recordat a la música d'altres artistes però que en tot cas és un disc molt fàcil i agradable d'escoltat. Tot i només incloure deu cançons, Leave It Beautiful aconsegueix un bon equilibri entre cohesió i diversitat, tant a nivell musical com pel que fa a les lletres. Algunes cançons com Airpods (probablement la que més m'ha agradat del disc) o Hits Different aposten per un so més obscur; d'altres, com If I Can't Have You o It's OK if you Forget Me tenen un so acústic; i per acabar hi ha cançons synth com el senzill Dance Dance Dance o la cançó que també es diu Leave It Beautiful amb una atmosfera més optimista.


En conclusió. Leave It Beautiful em sembla un disc pop molt recomanable, que se m'ha fet curt i tot. És
 divers, més que correcte a nivell vocal, amb bones lletres i amb una producció plena de detalls que fan que les cançons llueixin més.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada