4 d’oct. 2020

Novetats 39

Megan Thee Stallion, Julia Michaels i Blackpink protagonitzen les novetats de la setmana.
Divendres, Blackpink van llançar el seu esperat àlbum, i el van presentar amb aquest nou senzill: Lovesick Girls, una cançó on recuperen el so dance que dominava les llistes d'èxits fa uns vuit anys, però el fan sonar molt fresc. Com és habitual, a Lovesick girls combinen parts en coreà i en anglès. Em sembla una de les millors cançons del disc i de la seva carrera en general, i sens dubte m'ha agradat més que el seu anterior senzill Ice Cream amb Selena Gomez.

Megan Thee Stallion col·labora amb Young Thug pel seu nou senzill Don't Stop, una cançó trap amb una producció bastant potent i senzilla que em recorda a la de Captain Hook. No em sembla ni la pitjor ni la millor cançó de la rapera.


Per acabar tenim Lie Like This, el senzill que suposa el retorn de Julia Michaels amb una nova imatge i un nou so. Like Like This és una cançó pop dance que s'allunya radicalment del so minimalista i acústic dels anteriors projectes d'aquesta cantautora californiana i que m'ha agradat molt més del que m'esperava.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada