26 de gen. 2020

Novetats setmana 3


Imatge relacionada
A banda de les novetats de Kygo i Rosalia a les quals ja hem dedicat una entrada específica, encara ens queda nova música de Megan The Stallion, Brohug, Calvin Harris, i C Tangana.

Megan Thee Stallion va estrenar un nou senzill anomenat B.I.T.C.H., que serveix com a senzill de presentació del seu proper treball discogràfic previst per aquest any. És una canó trap pop que trobo que està molt bé en tots els sentits: la producció (inspirada en la de I'd Rather Be Your N.I.G.G.A. de 2Pac) em sembla prou interessant, les estrofes estan molt bé i la tornada resulta bastant addictiva. Crec que aquesta rapera serà una de les artistes a les quals haurem d'estar atents els propers mesos.


Aquesta setmana finalment ha vist la llum 1990, la col·laboració entre el trio suec Brohug i el productor estatunidenc Kaskade. Va formar part de la majoria de sets de la Swedish House Mafia l'any passat, i hi havia bastanta expectació en relació amb l'autoria d'aquesta producció. Tot i que suposo que compleix la seva funció com una pista electro house enfocada únicament als festivals i té un so bastantant original, em sembla molt menys interessant que altres propostes de les mateixes característiques.


Després d'un any sense presentar música Calvin Harris torna amb un EP que conté dos noves pistes. Després de pràcticament deu anys orientant els seus senzills a la ràdio, el DJ/productor escocès ha decidit canviar de direcció i llançar música totalment orientada als festival. CP-1 i Hypnagogic són dos pistes d'Acid House, un estil que Harris ja va explorar amb Slow Acid (una de les seves millors produccions, sota el meu punt de visa). No em sembla que estiguin malament: tot i que són bastant minimalistes a mesura que les vas escoltant t'adones que tenen el seu interès, però per ser que han de servir per encentar nova de la carrera de Calvin Harris més contundent i menys pop, em sembla que Harris té produccions en aquesta línia molt millors.


C Tangana i Natti Natasha col·laboren a Viene Y Va, una cançó de reggaeton bastant suau i que em deixa totalment indiferent: no em sembla que tingui una tornada enganxosa ni una producció interessant, que sembla que és al que una cançó així ha d'aspirar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada