10 de gen. 2020

Novetats setmana 2

ImatgeLa segona setmana del 2020 ha arribat plena de novetats, entre elles les de Halsey, J Balvin, Vargas & Lagola i Normani
Halsey ha estrenat fa unes hores un últim avançament abans del seu tercer àlbum d'estudi Manic, que surt la setmana que ve. Després de Without Me, Clementine, Beautiful Stranger i Graveyard; Halsey ens presenta You Should Be Sad. És una cançó amb un so molt sorprenent, cosa que irònicament està sent l'únic en comú de tots els avançaments que l'autora de Now Or Never ens ha donat del seu proper disc: té una influència country molt notable, diria jo, que en un primer moment m'ha tirat una mica enrere. Però ràpidament m'ha anat agradant cada vegada més, tot i que no em sembla una cançó tan genial com Graveyard o Beautiful Stranger. En tot cas, una cançó i videoclip plens de  detalls que mereixer ser comentats, intentaré analitzar-los amb profunditat en els propers dies.



Vargas & Lagola publicaran el seu primer àlbum (en aquest format, ja que Salem Al Fakir i Vincent Pontare ja uns quants cada un per la seva banda) a finals de mes, i han acompanyat aquest anunci d'una cançó inèdita anomenada Somebody That Understands Me. Novament una cançó pop-rock downtempo molt en la línia del que acostumen a fer ells, un estil que potser no tens ganes de tenir en bucle tot el dia quan surt, però que mai passa de moda. Això és una cosa que no he vist enlloc, és únicament la meva teoria, però crec que la tornada d'aquesta cançó té una referència a You Make Me, una pista d'Avicii que tant Vincent Pontare com Salem Al Fakir van composar amb el desaparegut productor, i que a més compta amb la veu d'Al Fakir. Des del primer cop que he escoltat la cançó m'ha cridat l'atenció que la tornada comenci amb la frase all my life I've been waiting for someone lyke you, que és exactament la mateixa frase amb que comença la de You Make Me, i se'm fa difícil creure que això és una coincidència.



Normani i Megan Thee Stallion col·laboren a Diamonds, una de les cançons que formen part de la pel·lícula Birds of Prey És una cançó hip-hop que està bé, però que ni sorpren ni m'ha agradat tant com esperava que ho fes.



Després de presentar Blanco fa un parell de mesos, J Balvin ens presenta un nou avançament del seu projecte Colores. Morado és una cançó molt més pop que l'anterior proposta del cantant colombià, i em deixa bastant indiferent. Però també he de dir que en primer moment Blanco em va semblar un desastre i fins i tot us puc dir que m'ha acabat agradant més o menys. Ara bé, la cosa és que Blanco no és una cançó de reggaeton estàndard sense res més, i Morado sí que ho és.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada