3 de gen. 2020

Novetats setmana 1

ImatgeAquesta setmana ens ha portat nova música de Justin Bieber, Ava Max, Princesa alba i SeeB.


Després d'uns mesos en què va tenir la seva carrera musical en pausa a causa de la situació del seu país, Princesa alba torna amb un nou senzill anomenar Mi Culpa. Com és habitual en la seva música, es tracta d'un reggaeton molt suau i melòdic, en aquest cas probablement amb influència del R&B dels anys 90 que també ha recuperat Ariana Grande, entre altres. La instrumental, a càrrec del productor barcelonès Alizz, em sembla genial. Summer Love i Convéncete em van agradar molt i enganxar des del primer moment, i no puc dir que m'hagi passat el mateix amb Mi Culpa, tot i que no em sembla una mala cançó i probablement amb el temps em vagi agradant més.



Julie Bergan i SeeB han estrenat la seva col·laboració Kiss Somebody. És una cançó dance-pop optimista amb una producció que tot i ser bastant relaxada pren el protagonisme en algunes parts de la cançó. No és una cançó revolucionària, però està prou bé.



Justin Bieber enceta la promoció del seu proper àlbum amb Yummy, una cançó R&B amb elements trap en al producció. Tenint en compte que en la seva anterior etapa ens va presentar senzills i col·laboracions que estan molt bé com What Do You Mean, Sorry, Let Me Love You, Friends o Love Yourself, m'esperava que com a mínim el primer senzill del disc seria una proposta molt sòlida. Però la veritat és que Yummy em sembla una cançó que ni és bona, ni arrisca, ni aporta res nou.



Dilluns Ava Max estrenava una nova cançó anomenada On Somebody, que presenta un so més obscurs que la resta de música que l'autora de Sweet But Psycho ha publicat fins al moment. No és el meu senzill preferit d'Ava Max, però és una cançó pop molt més que correcta, fácilment la millor novetat de la setmana. Ara que ja és 2020, esperem que tinguem una confirmació del seu àlbum ben aviat, perquè segur que serà un dels millors de l'any.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada