13 de maig 2017

Opinió del vídeo de Bon Appetit + altres notícies


Tot i que al vídeo de Bon Appetit no hi ha tant a comentar com en altres vídeos de la carrera de Katy Perry, he volgut igualment donar una mica la meva opinió sobre aquest i les conclusions que n'he tret.
Però abans volia comentar-vos un parell més de notícies breus relacionades amb la cantant americana.
Katy Perry visitarà al llarg de la setmana que ve dos dels talk shows més populars als Estats Units, i tot i que no s'emetin en la resta de països en realitat del món. Dimarts anirà al programa d'Ellen DeGeneres, on es rumoreja que anunciaria la seva gira. Anava a dir que no té gaire sentit anunciar la gira abans del disc, però aleshores he recordat que Beyoncé va fer-ho l'any passat, prenent la gira el nom del primer single i no el del disc. Divendres dia 19 de Març anirà a The Tonight Show, molt probablement a presentar en directe Bon Appetit, en el que serà el primer directe televisat de la cançó, si és que no la canta a The Ellen Show. A més, actuarà dissabte a Saturday Night Live, com ja es va anunciar fa uns dies.
També ha donat alguns detalls més aviat poc importants en relació a KP4: Ha dit que el disc tindrà 15 pistes i que inclourà més col·laboradors -a part de Migos i Skip Marley- i no totes seran d'artistes masculins. Tot i això, segueixo sense creure'm el rumor que vagi a col·laborar amb Ariana Grande.

Podem passar, ara sí, a parlar ja concretament del videoclip de Bon Appetit, que va ser estrenat ahir a la nit. Es poden fer dos lectures del vídeo, la primera, és la més evident: de la mateixa manera que la lletra de la cançó; el videoclip de Bon Appetit només preten ser entretingut, i cridar l'atenció jugant amb els paral·lelismes sexe-menjar. L'altra és que Katy Perry vulgui transmetre un missatge, que pel que jo interpreto és que no ens hem de deixar canviar (cuinar) pels altres, o en concret per la industria musical. Per això es venjaria quan l'hi fan. En realitat tampoc estic 100% segur de la interpretació.

El videoclip m'ha resultat molt entretingut. Sí que es cert que la primera vegada em va deixar amb la sensació de "que estic mirant", però el cert és que vaig acabar amb ganes de tornar-lo a veure i quan ho vaig fer ja no vaig tenir aquesta sensació. Una llàstima que les trenes que trobo que tant l'afavoreixen (infinitament més que el cabell rapat) apareixin literalment dos segons (que és el que s'ha escollit per a la miniatura del vídeo).
Aquest vídeo m'ha recordat molt a les imatges que es van filtrar del cancel·ladíssim videoclip de Do What U Want de Lady Gaga i R. Kelly.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada