19 de maig 2017

Novetat: Swish Swish


Katy ens ha "sorprés" a tots amb la estrena d'una nova cançó del seu proper disc Witness, anomenada Swish Swish i que compta amb la nova col·laboració de Nicki Minaj. Estava clar que Katy Perry llançaria una nova cançó amb la reserva del disc -que ha començat avui-, la sorpresa està en que tothom donava per fet que seria la cançó Witness. 


Anem ara a analitzar la cançó per parts: la intro la protagonitza una veu distorsionada similar a la de Dark Horse, que va apareixent al llarg de la cançó. Ja sabeu que no m'agrada gaire que s'utilitzin veus distorsionades però com a mínim no n'abusa. Swish Swish és una cançó molt ballable, i enfocada a un estil Deep House una mica 2015 que em resulta molt atractiu, però si ens posem exigents amb la base, ràpidament l'hi trobem diversos punts criticables: En primer lloc la part que seria el "drop", és molt similar al tema de Maya Jane Cole What They Said, que segurament us sonarà perquè Nicki Minaj va agafara questa base pel seu èxit Truffle Butter. Tot i així, jo trobo molt evident que no agafa el sample, cosa que diuen altres webs quan és evident que no. Per altra banda, la producció durant les parts de piano a mi em sonen molt com les que et fas ràpidament amb l'FL Studio a l'ordinador de casa teva.
No sé a vosaltres, però a mi això no m'espatlla la cançó ni fa que em deixi d'agradar, però no podem passar aquests detalls per alt.
La part de Nicki Minaj la he trobat bé i com a mínim no m'ha donat la sensació que fos un rap de lloguer. A més, m'ha agradat que la rapera combini parts més rap i parts més cantades.

En conclusió, Swish Swish m'ha agradat i em fa estar una mica més impacient per que arribi el 9 de Juny i puguem tenir a les nostres mans Witness, però com els hi passa als altres dos avançaments del disc que ha donat, són bones cançons però no acaben de tenir un resultat rodó.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada