30 d’oct. 2015

Novetat + Videoclip: Focus

Avui Ariana Grande finalment ha estrenat el seu esperat senzill Focus, el primer avançament del seu tercer àlbum.

La cançó no m'ha acabar de convèncer, però cada vegada que l'he escoltat m'ha agradat una mica més. No és una mala cançó, senzillament és que en aquesta cançó la cantant mostra un registre que a mi no m'agrada.
M'ha recordat bastant a Problem, però en la estructura i en totes dos cançons comparteixen alguns elements, com la veu masculina durant el drop, no per que sonin igual.


Pel que fa al vídeo, m'ha agradat. No és res de l'altre món, res innovador (la principal novetat que presenta aquest videoclip és el nou look d'Ariana Grande) ni té argument, però és un videoclip molt entretingut i amb coreografia.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada