22 de nov. 2021

Ressenya: À tout à l'heure

À tout à l'heure és el tercer EP de la formació parisenca Point Point, que arriba cinc anys després del seu primer treball discogràfic Family Portrait. Tot i que originalment Point Point comptava amb 4 membres, només Aazar i Nömak han participat en la creació d'aquest nou disc, que inclou 5 produccions originals.
La veritat és que À tout à l'heure és un disc que em resulta difícil de valorar: les cançons que inclou sonen increïble, amb una producció extremadament detallada, plena d'elements subtils en perfecte equilibri. Seria molt fàcil limitar-me a parlar de la fantàstica qualitat de producció que podem veure en aquest disc, però la veritat és que té una part negativa: és una música tan subtil i ambiental, que no estic segur de si acaba de funcionar en solitari.


Si fossin l'acompanyament sonor d'alguna peça audiovisual, si tinguessin veu o si fosin interludis que enllacen cançons, no tindria cap mena de problema amb això. Però, sincerament, per molt que m'hagi agradat, és un tipus de música que no m'imagino que acabi escoltant amb freqüència durant el meu dia a dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada