29 de set. 2019

Novetats dance setmana 39

ImatgeDiplo, Galantis i Zedd estrenen nova música aquesta setmana.

Com probablement ja sabreu, Diplo prepara un disc sota l'àlies Thomas Wesley (de fet, el seu nom real) que busca ser una combinació de música country amb electrònica. Divendres en va presentar el tercer senzill, que es diu Lonely i compta amb la col·laboració dels Jonas Brothers. Tot i que reconec que amb la primera escolta no em va impressionar, m'està començant a convéncer. Ara bé, és una barreja d'electrònica i country brillant? Per mi és evident que no (per començar ja que ni és gaire country ni és gaire electrònica), i trobo que és una oportunitat desaprofitada: el que seria el drop m'agrada, però és tan subtil que practicament passa desapercebut i trobo que a la cançó acaba molt abruptament (amb una duració de 2.19, com a mínim li falta un pont).


Després de més de sis mesos sense llançar nova música, Zedd estrena un nou senzill en col·laboració amb Kehlani que porta per títol Good Thing. No és en absolut el que m'esperava, però no m'ha desagradat. Tenint en compte que "l'artista principal" de la cançó és un DJ podriem dir que no és gens habitual tenir una cançó EDM en 6/8 i amb un canvi de tonalitat, però resulta molt difícil dir que això és electrònica. Això no vol dir que no m'agradi, tot el contrari: penso que és una cançó pop/R&B molt sòlida.


També tenen nova proposta Galantis. El duo suec estrena Holy Water, una pista house amb una vocal que no m'acaba de convéncer del tot, però amb un drop prou bo com per compensar-ho i fer que la meva valoració general de la cançó sigui més que positiva.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada