15 de set. 2019

Novetats setmana 37.2

Resultat d'imatges de charlie puth billboard motherTot i ja haver comentat els nous senzills Halsey i la col·laboració entre Ariana Grande, Miley Cyrus i Lana del Rey, encara ens queden novetats pop per comentar. En concret, els nous senzills que Aya Nakamura, Meghan Trainor i Charlie Puth han presentat aquesta setmana.


Meghan Trainor ha estrenat una nova cançó anomenada Genetics, una cançó electropop que no està malament però que tampoc m'acaba de convéncer tant com All The Ways. La producció sí que m'ha agradat molt, va una mica en la línia de la seva cançó Me Too, però molt més ben feta. De fet és el principal alicient de la cançó sota el meu punt de vista. La lletra novament torna a parlar sobre l'autoestima i l'amor propi, un tema recurrent en moltes de les seves cançons.



Divendres, Aya Nakamura va presentar Soldat, el primer avançament de la reedició del seu segon àlbum, que arribaria abans de finals d'any si tot va com està previst. Es tracta d'una cançó downtempo, que no em dona gaires motius per revisitar-la. Una llàstima, ja que algunes de les cançons d'un estil més urbà que ha tret durant l'últim any com Pookie, Pompon o Ça Fait Mal m'agraden bastant.



Després d'encetar la promoció del seu tercer treball discogràfic amb I Warned Myself el mes passat, Charlie Puth ha estrenat Mother. Mother repren el so inspirat en el R&B/funk dels anys 80 que predominava a Voicenotes, segon disc de Puth que va veure la llum al 2018. La cançó no està malament, però tampoc sorpren.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada