17 de set. 2019

Novetats 37.3

I acabem de repassar les novetats de la setmana passada, repassant les de la música dance, amb nova música d'Oliver Heldens, Hook n Sling, Sobin Schulz i Ferreck Dawn.


Robin Schulz va estrenar divendres el seu nou senzill Rather Be Alone, una cançó que sona totalment a hit. Segueix en la línia de Speechless, pel que no hi trobem rastre del so deep house orgànic amb què aquest DJ alemany es va donar a conèixer. La principal diferència serien els sons funk durant les estrofes, que fan les estrofes encara més interessants pel que fa a la producció. Rather Be Alone m'encanta, sobretot el seu drop tan festiu.



Ava Max ha estrnat una nova remescla oficial pel seu actual senzill Torn, feta ni més ni menys que per Hook n Sling. La veritat és que trobo que és millor que la de Kream, i la veritat és que m'agrada molt, però entre que el drop no és tan contundent com podria haver estat i que la producció de la original és ja tan bona, no m'acaba de convèncer del tot.



Ferreck Dawn ha estrenat dos noves remescles aquesta setmana: la primera d'elles és la que ha fet al nou senzill de Matoma All Around The World, que és una pista house bastant monòtona. L'altra és la que ha fet de Wild Game de Michael Calfan, que queda una pista deep house elegant. Tampoc no em donen gaires motius per tornar-les a escoltar gaires vegades.



Per acabar, també té nova producció Oliver Heldens, al costat de Riton. Tenint en compte que Summer Lover, anterior senzill de l'holandès, em sembla una de les millors pistes dance del 2019 i que el disc conjunt de Riton i Kahlo em va semblar fascinant, m'esperava alguna cosa bastant millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada