29 de set. 2019

Remescles setmana 39

Imatge
Aquesta setmana tenim noves remescles per les propostes més recents de Sam Feldt i DJ Snake.


Mercer és l'encarregat de fer la primera remescla oficial de Recognize, una de les cançons que formen part de Carte Blanche, el segon àlbum de DJ Snake que va veure la llum fa un parell de mesos, i que compta amb la col·laboració del duo canadenc Majid Jordan. La original ja m'agradava molt, però la remescla de Mercer, que porta la cançó a un so bastant interessant que combina EDM i música disco, mantenint bastant la essència de la versió original, m'agrada encara més. Mercer i Snake han col·laborat en múltiples ocasions, a pistes com Lunatic o Let's Get Ill, o més recent a Made In France, una altra de les pistes de Carte Blanche.


Ens agradi o no i jo ja us avanço que no m'agrada gens Post Malone s'ha convertit en l'èxit més gran de la carrera de Sam Feldt. Tot i que aquesta cançó que compta amb la col·laboració de la vocalista neerlandesa RANI sigui bastant més fluixa que bona part del catàleg de Feldt, s'ha convertit en la seva primera cançó en superar els 100 milions de reproduccions a Spotify (cosa que va fer a principis d'aquest mes), ha estat un èxit moderat arreu d'Europa i fins hi tot ha arribat al top 5 de la llista dance de Billboard, una cosa que semblava impensable per una cançó de Sam Feldt. Sigui com sigui, aquesta setmana n'ha arribat l'EP de remescles oficials, entre les quals hi trobem el club mix fet pel propi Feldt de la cançó, que sota el meu punt de vista resol tots els problemes que tinc amb la original, i la transforma en una pista EDM molt potent però sense caure en sons que ja tenim molt vistos.


Un altre dels remescladors de la cançó és Joe Stone, que porta la cançó al deep house. És una bona remescla, tot i que una mica genèrica. Per mi, bastant millor que la original però no tant com el club mix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada