31 de jul. 2019

Valoració nominats VMAs

Ja fa unes setmanes que es va anunciar la llista de nominats als Video Music Awards, els premis de la MTV dels Estats Units; i a continuació en teniu la meva valoració.


Resultat d'imatges de ariana grande 2019 billboardArtista de l'any:
Ariana Grande
Billie eilish
Cardi B
Halsey
Jonas Brothers
Shawn Mendes

Estic bastant d'acord amb els nominats, tot i que demostren que no hi ha hagut un clar dominador de l'any. Qualsevol d'aquests artistes s'ho mereixeria per raons diverses: Ariana Grande ha aconseguit múltiples números 1 d'un disc; Billie Eilish és l'artista revelació de l'any; Cardi B ha aconseguit un nombre considerable d'èxits moderats, tot i que cap gran èxit; Halsey ha tingut probablement la cançó de pop més  exitosa de l'any als Estats Units amb Without Me; els Jonas Brothers han sorprés molt amb el seu retorn, tant a nivell comercial com de qualitat musical; i Shawn Mendes ha aconseguit també un parell de top 10s.

Resultat d'imatges de sucker jonas brothers billboardVideo de l'any

21 Savage, J Cole - A Lot
Ariana Grande - Thank U Next
Billie eilish - Bad Guy
Jonas Brothers - Sucker
Lil Nas X, Billy Ray Cyrus - Old Town Road
Taylor Swift - You Need To Calm Down

Em torna a passar el mateix que amb la categoria anterior: cap dels videos em fascina, tots estan més o menys bé. Així que no crec que hi ha cap vídeo que sigui el clar mereixedor del guardó, ni tampoc cap clar favorit.

Resultat d'imatges de shallo billboardCançó de l'any

Ariana Grande - Thank U Next
Drake - In My Feelings
Jonas Brothers - Sucker
Lady Gaga, Bradley Cooper - Shallow
Lil Nas X, Billy Ray Cyrus - Old Town Road
Taylor Swift - You Need To Calm Down


Totes les cançons han estat número 1 als Estats Units excepte la de Taylor Swift (que a més només ha durat una setmana al top10), per tant jo crec que és la menys probable que aconsegueixi el premi. Em sorpren molt veure nominada a In My Feelings, ja que va ser una cançó que va sortir fa bastant més d'un any, per tant també se'm fa difícil pensar que guanyarà.

Resultat d'imatges de bad guy billboardArtista revelació

Ava Max
Billie Eilish
Rosalia
H.E.R.
Lil Nas X
Lizzo
Rosalia


Jo vull que guanyi Rosalia, però pel fet de ser la única artista no anglòfona d'entre els sis nominats, és la que ho té més difícil. Crec que Billie Eilish és qui té més possibilitats, ja que tot i portar poc temps en la indústria ha aconseguit una base de fans gran i fidel. Ava Max i Lizzo també han aconseguit el suport de molta gent i Lil Nas X ha aconseguit un èxit monstruós amb Old Town Road, tot i que va de camí de ser un one hit wonder. També em semblaria molt improvable que H.E.R guanyés en aquesta categoria.

Resultat d'imatges de ed sheeran bieber billboardMillor col·laboració

BTS i Halsey - Boy With Luv
Ed Sheeran i Justin Bieber - I Don't Care
Lady Gaga i Bradley Cooper - Shallow
Lil Nas X i Billy Ray Cyrus - Old Town Road
Shawn Mendes i Camila Cabello - Señorita
Taylor Swift i Brendon Urie - Me

Veig totes les possibilitats amb les mateixes probabilitats, però tenint en compte que el públic vota aquesta categoria i que els fans BTS arriben a ser molt intensos, casi que diria que Boy With Luv és la que té més probabilitats per guanyar.

Resultat d'imatges de bruno cardi billboard
Millor cançó pop

5 Seconds of Summer - Easier
Ariana Grande - Thank U Next
Billie Eilish - Bad Guy
Cardi B & Bruno Mars - Please Me
Jonas Brother - Sucker
Taylor Swift - You Need To Calm Down

He de confessar que no havia sentit mai Easier, però m'ha agradat. Fins i tot us diria que m'agrada més que qualsevol dels altres nominats, però d'altra banda és la que jo veig que té menys possibilitats. D'entre les altres, la meva preferida és Sucker, i no veig cap d'elles com una clara favorita.

Resultat d'imatges de rosalia balvin billboardMillor cançó en castellà

Anuel AA, Karol G - Secreto
Bad Bunny, Drake - Mia
Benny Blanco, J Balvin, Tainy, Selena Gomez - Can't Get Enough
Daddy Yankee - Con Calma
Maluma - Mala Mía
Rosalia, J Balvin, El Guincho - Con Altura

Trobo els nominats bastant encertats, la única de les sis que trobo fora de lloc és Secreto, ja que tampoc em sembla una de les cançons més rellevants ni millors de l'any. D'anuel mateix trobo que hauria estat millor escollir Ella Quiere Beber. De Maluma, també em sembla que qualsevol dels dos altres senzills que ha tret aquest any (11PM i HP) són millors opcions.
Crec que és fàcil veure que queda una categoria molt desequilibrada, al tractar-se de premis que es voten a Amèrica del Nord i Canadà: les col·laboracions amb artistes nord-americans (Selena Gomez i Drake) ho tenen més fàcil per guanyar. Suposo que no cal ni que digui que la cançó que jo voldria que guanyés és la de Rosalia.

D'altra banda també hem de tenir en compte un altre factor: MTV dona (en la enorme majoria dels casos) els premis als nominats que fan acte de presència a la gala, per tant no podriem fer una predicció definitiva fins veure qui assisteix a la gala dels VMAs. Però jo auguro una gala amb els premis ben repartits i sense cap clar guanyador.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada