21 de febr. 2019

remrescles

De les novetats de divendres encara em va quedar pendent parlar de les noves remescles. Diuen que més va fer una cosa tard que no fer-la, així que us proposo repassar-les.

Hugel i Amber Van Day estan aconseguint un èxit considerable arreu d'Europa amb el seu senzill WTF, i aquesta setmana n'han arribat les seves remescles oficials. La única de les cinc és la de Tujamo, que és difícil de valorar: per una banda, el DJ alemany ha donat més forçaa WTF sense introduir gaires canvis en relació amb l'original. Però d'altra banda, la original sona molt semblant al seu so característic.


Mike Posner va compartir la primera remescla oficial pel seu senzill actual Move On, que és la que ha fet Dwilly i que porta la cançó a un so electro-funk, més conegut com "el so Daft Punk". És una molt bona remescla, que pot ajudar a que la cançó funcioni més. (però sent que porta 300 reproduccions al YouTube en una setmana no fa pinta que hagi de passar).



Robin Schulz ha remesclat l'actual senzill de Calvin Harris: anomenat Giant i que compta amb la veu de Rag n Bona Man. Schulz ha apostat per un so força curiós, que m'ha agradat (de fet més que l'original), però no està tan bé com m'esperava que per una remescla seva.



També tenim l'EP de remescles oficial d'Iguana, un dels tres avançaments que INNA ha donat del seu proper àlbum Yo (que jo tinc moltes ganes d'escoltar). De les tres, la meva preferida (i l'única que em convenç) és la de Culture Code, que dona la potencia que li faltava a la cançó amb molt d'encert.



Per últim voldria compartir la remescla que jo mateix he fet del Good Form de Nicki Minaj.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada