3 de febr. 2019

Novetats setmana 5.2

Tot i que les novetats "pop" de la setmana acaben sent més Hip-Hop que res, tenim nova música de Nicki Minaj, Ariana Grande, Mikolas Josef i el primer senzill d'Ally Brooke com a artista principal i solista.


Ariana Grande ha estrenat un remi urbà de 7 Rings en el què hi col·labora 2 Chainz, irònicament, un dels artistes que va acusar-la de plagi quan es va estrenar la cançó fa dos setmanes. Trobo que la part del raper tampoc aporta res gaire interessant i que es queda amb una estructura una mica estraya, però he de dir que 7 Rings m'ha anata agradant una mica poc a poc (tot i que encara tinc molts problemes amb l'actual senzill d'Ariana Grande).



Ja havíem tingut música com a artistes principals de totes les noies de Fifth Harmony, excepte d'Ally Brooke fins que divendres va estrenar Low Key. És una cançó correcta, però molt poc memorable. En certa manera m'ha recordat a Havana.




Mikolas Josef ha estrenat la seva nova cançó Abu Dhabi, i només us diré que és tan dolenta que m'he plantejat de ni tan sols comentar-la. Una llàstima, ja que l'anterior proposta d'aquest cantant txec em va agradar molt.


Nicki Minaj va emetre ahir una nova edició del seu podcast Queen Radio, en la què va estrenar dos nous frestyles. El primer d'ells, fent servir la base de Going Bad de Drake i Meek Mill, que la veritat no m'ha dit res; però el segon, que utilitza la base de Drip Too Hard de Lil Baby i Gunna sí que m'ha agradat bastant.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada