15 de febr. 2019

Novetats setmana 7

Totes les novetats pop que volia comentar amb vosaltres aquesta setmana són totes col·laboracions; Avril Lavigne amb Nicki Minaj, Cardi B amb Bruno Mars, Halsey amb Yungblud i Katy Perry amb Zedd.

Avril Lavigne ha publicat avui el seu nou àñbum Head Above Water, després de no estrenar música nova des del 2013. Dimarts d'aquesta setmana, va estrenar el tercer senzill del disc: Dumb Blonde, que compta amb la participació de Nicki Minaj. He de dir que aquesta cançó no m'agradat gens: recupera el so de mitjans de la dècada passada, cosa que ja en si no em sembla una cosa positiva però a més tampoc ho fa amb mal gust; i la part de Nicki Minaj, deixant de banda que està claríssim que és una d'aquestes estrofes que li paguen perquè afegeixi en una cançó, no té res memorable.



Zedd i Katy Perry han presentat la seva col·laboració, anomenada 365 i acompanyada d'un videoclip futurista molt elaborat.  Es tracta d'una cançó tropical pop bastant simple, però que m'ha agradat bastant... com a cançó de Katy Perry. Perquè és innegable que Zedd cada cop ha anat fent produccions més comercials, més senzilles i menys interessants.


Halsey i Yungblud han col·laborat a 11 Minutes, una cançó que tot i ser d'un estil que no m'acostuma a convéncer, m'ha agradat bastant. Segueix en la línia de la fusió de rock emo i hip-hop popularitzada per cantants com XXXTentación i Lil Peep.


Per últim tenim la segona col·laboració de Bruno Mars i Cardi B, anomenada Please Me. És una cançó trap, cosa que no m'esperava en absolut, on ell té molt poca presència. Els raps de Cardi B no tenen res destacable, i la producció, que és allò que podria salvar-ho, és molt plana.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada