19 de febr. 2017

Novetat: Lana del Rey - Love


Esteu preparats per nova música de Lana del Rey???? Hi estigueu o no, la novaiorquesa acaba de publicar el que suposem que és el primer avançament del seu cinquè disc.
La cançó s'anomena Love (finalment no es diu Young and In Love, títol amb el qual va ser registrada, com es rumorejava inicialment), i la cantant i compositora americana tenia previst estrenar-la el mes que ve, però ha tingut que avançar-ne el llançament a causa d'una filtració.

A mi la veritat és que Born To Die m'encanta, però Ultraviolence i Honeymoon no em convencen massa, pel que realment no tenia una expectatives molt altes, ja que d'alguna manera -i sempre segons el meu gust- trobo que la carrera de Lana del Rey ha anat més aviat a pitjor que a millor. Però Love m'ha encantat, la trobo molt encertada i no us la podeu perdre.
És una cançó que encaixaria perfectament a Born To Die i Paradise, sent downtempo però sense arrossegar-se excessivament, com trobo que fan bona part de les cançons de Honeymoon. Tampoc té l'atmosfera melancòlica  i trista(Que molta gent diria depriment, però jo discrepo) dels seus primers discos, sinó l'atmosfera més feliç de Honeymoon. No us diré que necessàriament sigui això una cosa bona, però en cas que estigui fet expressament (i estic seguríssim que sí) és una manera perfecta de tornar al que feia abans si sap que això agrada més sense repetir-se.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada