6 de febr. 2017

Anàlisi: Superbowl Lady Gaga

Com tots els Monsters ja sabreu de sobres (I els que no, també) ahir va tenir lloc la final de la lliga de futbol americà dels Estats Units, coneguda com a Superbowl. I Lady Gaga va ser encarregada de fer l'espectacle de la mitja part aquest any. abans que res us deixo l'enllaç del vídeo i després ja us en faig una anàlisi.
Enlloc de fer-ho per ordre cronològic, les he ordenat per la reacció que em va despertar.


Em va encantar

L'interludi mentres Lady Gaga baixava amb l'arnés del sostre a l'escenari. L'instrumental de Dance In The Dark (Que pels que no ho recordeu, era la intro del Monster Ball), mentres sonaven fragments de Love Game, Paparazzi i Just Dance i ella cantava "I'm On The Edge", deixant-nos totalment sense saber que faria tot seguit.
Veure el piano 360 graus de l'ArtRave, un instrument amb un disseny que m'encanta i que no m'esperava tornar a veure.
La energia que posava en les coreografies, que feia literalment anys que no haviem vist en Gaga.
Els arranjaments de Telephone (Similar al de l'ArtRave) i Just Dance (Completament nou).
El moment foc a Bad Romance.
Les referències a moments de la seva carrera que només els fans vam entendre: Disco Stick, Dance In The Dark com a Intro,...
Els petits detalls que feien que l'espectacle fos de 10.
El seu nivell vocal, impecable com sempre.

Em va agradar:

El Salt. Tot i que ja es veia venir, vaig trobar-lo un punt completament a favor.
L'escenari, encara que al directe quan vaig veure que el montaven, no em va fer gaire bona pinta.
El primer vestuari, que em va recordar a un arlequí. El segon em va agradar encara més.
Que no toques la guitarra i que no tregués a Beyoncé

No em va agradar:


El començament extremadament patriòtic americà. Tot i que es va lluir molt vocalment, hagués pogut invertir aquest minut cantant alguna cançó. Us imagineu que hagués començat des del sostre cantant Joanne o The Edge Of Glory. En realitat això no va ser cap decepció, perquè ja sabia que aquest és un esdevent hiper-americà, però això no treu que em sobrés completament.

El moment de Just Dance, en el que un ballarí l'hi aguantava el micro mentres ella tocava el Keytar. Massa surrealista, fins i tot per tractar-se de Lady Gaga.

El final, amb Lady Gaga saltant al buit. No em va donar sensació de final, i estava convençut al 100% que tornaria a apareixer per a cantar Perfect Illusion

Que no presentés nou senzill. de Joanne.


Valoració general:

No puc valorar aquest espectacle amb una puntuació que no sigui la màxima, digueu-li 10/10 o cinc estrelles. Se'm va fer curtíssim i considero que va valdre completament la pena haver-me quedat despert per a viure en directe una cosa que només passa literalment una vegada a la vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada