8 de febr. 2017

Actuacions confirmades per a la gala dels Grammys

The GRAMMYsLa gala dels Grammys tindrà lloc aquest diumenge, dia 12 de Febrer, i aquests són els artistes que han confirmat que hi actuaran.



Adele:
Suposo que cantarà Water Under The Bridge, ja que és el seu nou senzill.

Alicia Keys i Marren Morris

Beyoncé:
Tot i estar embarassada de bessons, Beyoncé actuarà a la gala dels Grammys. Segurament estarà presentant alguna cançó de Lemonade esperem que un medley de 2 hores com el dels VMAs no. De fet m'és igual perquè no tinc cap intenció de quedar-me despert.

Bruno Mars:
Per un costat podria cantar That's What I Like, ja que és el segon senzill de 24k Magic, però tampoc s'ha de descartar que canti una altra cançó del disc.

Carrie Underwood i Keith Urban

Chance The Rapper
Està confirmat que cantarà Some Drugs

John Legend

Katy Perry
És evident que presentarà el seu primer senzill Chained To The Rhythm, que a més estrenarà en directe.

Little Big Town

Lukas Graham

Metallica + Lady Gaga
No tinc ni idea de què cantaran, però la veritat és que tinc moltes ganes de saber-ho. Però està clar que Million Reasons no. Un remix metal d'una de les cançons de Joanne? O una versió duet d'un dels clàssics d'uns o l'altra?

Sturgill Simpson

The Weeknd i Daft Punk
Cantaran Starboy i/o I Feel it Coming, però jo aposto per la segona.

William Bell i Gary Clark

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada