18 d’oct. 2016

Remix EP: Love On The Brain

Resultat d'imatges de rihanna billboard anti

Això sí que no m'ho esperava: Rihanna ha publicat les remescles oficials del seu nou single Love On The Brain, el quart que llança des d'ANTI. I contra el meu pronòstic, encara n'hi ha més d'un d'aprofitable.


La primera remescla és la de l'holandès Don Diablo, que ja coneixem de sobres gràcies a cançons com Starlight o AnyTime. Transforma la balada de Rihanna en una pista que fusiona reggae amb ritmes trap. Encara que no toca un estil que a mi m'agradi, té un mèrit increïble transformar una cançó com aquesta en una proposta tant orientada a les pistes de ball.
La segona remescla és la de Gigamesh, que em recorda bastant a la que Giorgio Moroder va fer d'I Can't Give You Anything but Love de Lady Gaga i Tony Bennett. Aposta per un so pop-dance, i el resultat és sorprenent i positiu, per mi la millor de les quatre. La cosa que més criticaria és la manera en què retalla les estrofes.
Però el que més m'ha agradat en totes dues és veure una de les millors cançons de l'any de dos maneres que ni m'havia imaginat. Això és pel que haurien de servir les remescles.
Seguim amb la de John Blake, que no m'ha acabat d'agradar, però no està malament.
La última remescla és la de RY X, que és al típica remescla mal feta d'una bala on, per començar, no està ni ben quadrada la veu amb la base.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada