7 d’oct. 2016

Novetat + videoclip: 24k Magic


Avui és el dia en els que els practicament quatre anys d'espera s'acaben i per fi tenim un nou senzill de Bruno Mars: 24k Magic, el primer avançament del seu tercer disc que es publicarà el mes que ve.

La nova cançó de Bruno Mars segueix molt en la línia d'Uptown Funk: és una cançó que es podria qualificar com a divertida, amb sons retro, molt ballable i on algunes parts parla més que canta. No em desagrada la cançó, però tampoc m'acaba de convéncer del tot. La cançó ha vingut acompanyada del seu videoclip , rodat a Las Vegas,  corresponent, que tampoc em convenç.
A mi em va fascinar la música de Bruno Mars al 2011, quan vaig descobrir i comprar el seu àlbum debut Doo Woops & Hooligans. Al finals de 2012 ell va publicar el seu segon disc Unorthodox Jukebox, i em va encantar però em va quedar el regust que no era el mateix. I ara amb aquest senzill tinc la sensació que amb el seu tercer treball discogràfic em quedaré amb la mateixa sensació, evolucionant encara més en la direcció que prenia UJ.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada