12 de jul. 2016

Portada + traducció: Meghan Trainor per a Notion


 Meghan Trainor és la protagonista del nou número de la revista Notion, una revista centrada el món de la música, la moda i l'entreteniment en general publicada de manera trimestral. Alguns dels temes que la cantant aborda en la entrevista són el seu canvi de so i de look per a aquesta nova etapa i l'ús del photoshop.
El primer dels temes que toca és el canvi de direcció que ha pres a Thank You "No vaig tenir gaire llibertat a l'hora de fer el meu primer disc. Ala discogràfica li va agradar l'estil dels anys 50 de les meves primeres cançons i van dir-me que havia de fer l'àlbum sencer així. La meva inteció era introduir sons més urbans, més rap, però me van dir que així espatllaria el disc. És dur, perquè tothom té la seva opinió sobre què podria arruinar el disc així que a l'hora de la veritat faig el que em diu la meva intuició.
Vaig seguir composant cançons Doo-Woop pensant que això ja estaria bé, i alhesores la meva discogràfica va dir-me "Estas fent el que tothom espera que facis. Per què no demostres la teva versatilitat com a compositora i canvies d'estil?" Tot seguit em vais proposar pensar en uns ritmes "Que Meghan Trainor no faria" i alhesores vam composar No en les hores següents. Un cop la van sentir a la discogràfica, els hi va encantar. "Això és del que estàvem parlant!" Em van dir. Ells em van demanar que els portés la cançó que els altres artistes voldrien haver composat per a ells... i vaig complir."

A continuació parla del seu primer número 1 All About That Bass i dels inicis de la seva carrera "El primer que vaig fer a la meva carrera va ser el vídeo d'All About That Bass, i en aquell moment no tenia un mànager ni estilistes. Estava aterrada. Bona part del que vaig fer durant el meu primer any de carrera va ser fals: no tenia ni idea de què fer.
Vaig composar aquesta cançó, i realment no em sentia així quan ho estava fent. Era més aviat com voldria haver-me sentit. De fet, això mateix es podria dir de moltes de les meves cançons. Era molt insegura. Quan, de petita, anava al supermercat amb la meva mare i veia les revistes mentres feiem cua a la caixa per pagar el menjar, li deia "Mare, és real això? Com són tan perfectes" I després de dir això, el més lògic és que el següent tema que abordés fos les seves inseguretats en relació al seu cos:  "abans jo no volia ni fer-me una foto, saps? Era massa insegura per pensar que era suficientment bonica per a ser una artista o per fer sessions de fotos i videoclips, i ara no puc esperar a la següent ocasió. Malhauradament, amb tantes apps per retocar i compartir fotos, la cosa ha anat a pitjor. Els meus cosins petits les fan serivr, i jo sempre els hi dic que no es retoquin el nas, que no s'estilitzin la cara, que se la deixin normal." Com probablement ja sabreu, i si no, només llegint aquesta entrevista haureu deduït, Meghan Trainor és una forta detractora del Photoshop i altres eines de característiques similars "Quan vaig veure que havien retocat les meves fotos, em vaig sentir insultada. Torneu-me el meu nas! M'agrada la forma que té. Alhesores els vaig preguntar als de la discogràfica si no havien sentit la meva cançó [AATB], que deia "Veig les revistes amb tant photoshop/ sabem que aquesta merda no és real, així que feu-la parar". Senzillament no podien fer-ho. Jo tinc les fotos originals, i no tenen res de dolent.

Sobre el seu nou look, diu "Em vaig tenyir de pèl-roja. Voliem quelcom diferent, perquè l'àlbum també és diferent. Aquest look és més descarat, de la mateixa manera que ho és l'àlbum".
Finalment, la cantant és preguntada sobre el fet que hagi introduit rap en bastantes de les seves cançons: "Va començar més aviat com una broma, i no esperava acabar fent-ho. Però va quedar bé!"












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada