16 d’abr. 2021

Novetats 16/4

Rina Sawayama, Bebe Rexha, Tiësto, Julia Michaels i Kygo protagonitzen les novetats d'aquesta setmana.

Comencem parlant de Sabotage, el nou senzill que Bebe Rexha estrena avui mateix. És una de les cançons que formaran part del seu proper àlbum d'estudi Better Mistakes, que podrem escoltar a partir del 7 de Maig i del qual ja n'ha avançat Baby I'm Jealous (amb Doja Cat) i Sacrifice. Sabotage és una cançó força diferent als seus dos anteriors senzills, ja que és una power ballad. I no només m'ha sorprés en aquest aspecte, sinó també perquè segurament sigui la cançó d'aquesta cantant que més m'hagi agradat fins al moment. Sota el meu punt de vista, Sabotage és la millor novetat del dia sens dubte.


Love is Weird és el tercer senzill que Julia Michaels publica des del seu primer àlbum Not in Chronological Order, que sortirà el 30 d'Abril. Tot i que aquesta cantautora estatunidenca ja compta amb una carrera bastant extensa i tres EPs en la seva discografia, encara no ha publicat cap àlbum d'estudi de llarga duració. Aquesta nova cançó és una proposta de pop acústic amb un so orgànic i minimalista que cedeix tot el protagonisme a la veu i que m'ha agradat bastant.


Rina Sawayama celebrava dimecres passat el primer aniversari del seu àlbum debut estrenant una versió de Chosen Family en col·laboració amb Elton John. Chosen Family no era precisament una de les meves preferides de Sawayama, i aquesta nova versió tampoc no és prou diferent per canviar la meva opinió. La interpretació vocal sens dubte és diferent i a la instrumentació també que hi ha certes diferències, principalment que el piano cobra molt més protagonisme. En tot cas, és tot assoliment que pugui celebrar l'aniversari del seu primer àlbum publicant un duet amb un dels seus referents.


Gone Are The Days és el nom del nou senzill de Kygo, el primer que publica enguany. Es tracta d'una cançó amb un so molt suau que compta amb la veu de James Gillespie i on els elements electrònica pràcticament són inexistents. Malgrat això, s'ha de reconèixer que la producció és prou elaborada. Més enllà d'això, Gone Are The Days em sembla una cançó que no té res que la faci destacar i que no s'apropa al que jo esperaria d'una nova proposta del músic noruec.

A banda de la versió principal de Gone Are The Days, Kygo també estrena avui una versió on piano substitueix a la veu com a cara B.

Per acabar, tenim la remescla que Tiësto ha fet de Selfish Love de DJ Snake i Selena Gomez. Tiësto porta la cançó a un so house contundent i obscur, substituïnt completament la rica producció original de DJ Snake durant les estrofes i la tornada. El resultat és exactament el que m'hauria imaginat, però compleix perfectament la seva funció.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada