21 de gen. 2021

Rosala i Billie Eilish publiquen Lo Vas A Olvidar

Tot just fa uns minuts ha vist la llum Lo Vas A Olvidar, l'esperada col·laboració de Billie Eilish i Rosalia. Malgrat que tant l'artista catalana com l'estatunidenca tenen previst publicar nova música aquest 2021, no se sap si aquesta cançó formarà part d'algun dels dos projectes. El que sí que sabem és que apareixerà a la banda sonora de la popular sèrie Euphoria, que és a punt d'estrenar la seva segona temporada. Rosalia i Billie Eilish van començar a treballar en aquesta cançó al 2019, precisament quan la cantant de Bad Guy va visitar la capital catalana com a part de la seva gira When We Fall Asleep. 

Lo Vas A Olvidar és una cançó majoritàriament en castellà, amb un so molt minimalista. Massa minimalista, pel meu gust, ja que al llarg de la cançó hi ha alguns moments que s'apropen molt al silenci absolut. Com acostuma a ser habitual en la música de Billie Eilish, la producció la signa el seu germà Finneas. El Guincho és el quart autor de la cançó (a més del productor i les dues intèrprets), però en aquesta ocasió no ha estat involucrat en la producció de la cançó.


Potser no és el tipus de cançó que m'esperava i que m'hauria agradat sentir, i estic segur que amb un altre tipus de producció, Lo Vas A Olvidar podria lluir molt més, però també es cert que cada escolta m'ha anat agradant una mica més. M'ha agradat molt poder tornar a sentir Rosalia en un registre més melòdic, després d'unes propostes més orientades a la música urbana. I també trobava a faltar els melismes amb autotune, un dels elements més recurrents d'El Mal Querer, i que pràcticament feia un any -desde Dolerme- que no podiem sentir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada