12 de gen. 2021

Ressenya: Passenger - Songs for the Drunk and Broken Hearted

Songs for the Drunk and Broken Hearted és el nou disc del prolífic cantautor anglès Passenger, que el públic general va conèixer l'any 2012 amb el seu senzill Let Her Go (fins ara, el seu únic èxit comercial). Es tracta del dotzè àlbum d'estudi de la seva carrera, que arriba tan sols sis mesos després del seu anterior projecte. Songs for the Drunk and Broken Hearted conté deu cançons originals, així com les versions acústiques de totes deu cançons en la seva edició especial.

El nou àlbum de Passenger no ofereix res que m'hagi resultat especialment sorprenent: és una col·lecció de 10 cançons de pop acústic, amb una instrumentació molt minimalista protagonitzada en la majoria de casos per la guitarra i el piano. Però malgrat que totes les cançons siguin del mateix estil, Songs For The Drunk and Broken Hearted aconsegueix ser un disc prou variat. 


La meva valoració d'aquest disc és totalment positiva: ha satisfet totalment les meves expectatives, no se m'ha fet gens monòton i totes les cançons estan prou bé. Si bé és cert que objectivament es tracta d'un àlbum molt curt, a mi m'ha deixat amb la sensació satisfactòria que Passenger ha acabat de dir-nos tot el que havia de dir-nos. Pel que fa a les versions acústiques con inclou, en un primer moment vaig pensar que eren bastant innecessàries, ja que precisament les versions originals ja tenen un so totalment acústic, però realment aconsegueixen ser bastant diferents i són un molt bon complement al disc.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada