29 de gen. 2021

Novetats pop 29/1

Clean Bandit, Selena Gomez i Mike Posner protagonitzen les novetats pop d'avui.

Només dues setmanes després de publicar el seu anterior senzill De Una Vez, Selena Gomez presenta avui Baila Conmigo, una col·laboració amb Rauw Alejandro que serveix de segon avançament del seu proper EP. Es tracta d'una reggaeton midtempo amb una tornada simple i repetitiva, però bastant enganxosa.Torna a comptar amb la producció de Tainy, que ja va signar la de De Una Vez, tot i que en aquesta ocsaió ens trobem amb un beat molt més bàsic. La producció tan simple i una lletra qüestionable en certs punts són els punts fluixos de Baila Conmigo.


El trio britànic Clean Bandit col·laboren amb el cantant estatunidenc Iann Dior en el seu nou senzill Higher. Es tracta d'una pista dance amb un so tropical i estiuenc, però també algunes pinzellades de R&B que combinen amb elements electrònica amb molt bon gust. He de dir que m'ha sorprés positivament i que em sembla una cançó més que correcta a nivell vocal i molt encertada també pel que fa a la producció.


La tercera i última novetat pop d'avui és Momma Always Told Me, el nou senzill de Mike Posner que arriba tot just un mes després del llançament del seu àlbum conceptual Operation Wake Up (que em va semblar tan fluix, que vaig decidir no ressenyar-lo). Mimma Always Told Me és una proposta amb un to més optimista que fusiona pop i R&B, que si bé es cert que no serà la millor cançó de la seva carrera, em sembla molt millor que qualsevol de les que ha llançat en els últims tres anys.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada