18 de set. 2020

Novetats setmana 37


Kygo, Delaporte i Nicky Romero han estrenat nova música aquesta setmana.

Després de remesclar Higher Love de Whitney Houston l'any passat i What's Love Got To Do With It de Tina Turner fa tot just un parell de mesos, Kygo torna a remesclar un clàssic de la música disco. Fa unes hores, el músic noruec presentava la seva versió de Hot Stuff de Donna Summer, una remescla que segueix en la línia de les dos anteriors: manté l'essència de la original i no incorpora tants canvis en la producció com m'agradaria. No em desagrada, però trobo que Kygo comença ja a abusar d'aquesta fórmula i no m'agrada que aquestes remescles es venguin com "una col·laboració" quan en realitat no és el que són.


Una altra de les novetats del dia és Only For You, la col·laboració de Nicky Romero i Sick Individuals. És exactament el que m'esperava: una pista progressive house melòdica i potent, amb un gran contrast entre la vocal suau i un drop potent. No aporta res nou, però no em desagrada.


El duo madrileny Delaporte també tenen nova cançó: Las Montañas, una cançó on deixen de banda la música dance per apostar per un so minimalista i obscur molt sorprenent. Las Montañas formarà part del proper disc de Delaporte, que sortirà el mes que ve i portarà el mateix títol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada