20 d’ag. 2020

Katy Perry estrena What Makes A Woman

Imatge
Katy Perry ha compartit avui un nou avançament del seu proper àlbum Smile, que sortirà en poc més d'una setmana i que jo tinc moltes ganes de poder escoltar. Després de Daisies i la cançó que també es diu Smile, Katy Perry avui estrena What Makes A Woman.


La meva valoració de la cançó és totalment positiva, i a més ha estat tota una sorpresa: si bé és cert que Katy Perry ja té unes quantes balades i algunes de les seves millors cançons aposten per un so més orgànic crec que mai havia fet una cançó en aquest estil de pop acústic, que m'ha recordat molt a la música de Mike Posner. Daisies em va encantar i em semblava una de les millors cançons del seu catàleg, però What Makes A Woman em sembla encara millor.

La versió d'estudi es troba a les plataformes digitals, però a més, Katy Perry ha compartit una actuació de la cançó al seu cana del YouTube:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada