22 de juny 2019

Novetats setmana 26

Imatge
Zara Larsson, Nicky Romero i Camila Cabello amb Shawn Mendes han estrenat els seus nous senzills.
Zara Larsson va presentar ahir All The Time, el quart senzill que ha estrenat i que podríem imaginar que formarà part del seu proper àlbum. Al The Time no aporta res que no hàgim vist, és una cançó pop amb algunes influències R&B a la producció. Sí, és la cançó pop estàndard, però per mi és la cançó pop estàndard perfecta. Així que la meva valoració, al contrari del que acostuma a ser amb cançons en aquesta línia, és molt positiva.

Sincerament, la manca de notícies concretes sobre el disc em fa pensar que encara falta un cert temps perquè es publiqui, tot i que si tenim en compte els avançaments que n'hem rebut, promet ser molt millor que So Good (tot i que el primer dels quatre senzills, Ruin My Life, no em va acabar de convèncer).




Nicky Romero i StadiumX tornen a col·laborar per tercera vegada a Love You Forever, que compta amb la veu de Sam Martin. La seva anterior col·laboració Rise va deixar el llistó molt alt, però crec que Love You Forever és encara millor: un apartat vocal molt sòlid, una tornada que connecta perfectament la producció plana de les estrofes amb el drop i un drop melòdic fantàstic. Una altra gran pista progressive que afegir al genial catàleg de Nicky Romero.



Shawn Mendes i Camila Cabello també han tornat a col·laborar a Señorita, una cançó que he de dir que m'ha agradat més del que m'esperava. No se sap si formarà part del segon disc de la cantant d'origen cubà, que ja fa temps que diu que ja està a punt d'acabar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada