21 de juny 2019

Nicki Minaj estrena Megatron

ImatgeNicki Minaj avui ha estrenat el seu nou senzill Megatron, el primer avançament del seu cinquè treball dsicogràfic. La veritat és que tinc moltes ganes de coneixer els detalls del seu proper disc, ja que tinc la sensació que Nicki Minaj és conscient de què va fer malament amb el seu anterior àlbum Queen i ara vol fer-ho bé. O potser és que sóc massa generós en valorar les coses que fa.

Si sóc sincer, m'esperava una cosa molt millor. Ja sabem tots que Nicki Minaj és capaç de fer música molt millor que una cançó que musicalment no es res més que correcta i la lletra de la qual no porta enlloc. Perquè ja us dic, la lletra és al nivell de les seves col·laboracions, no de les seves cançons pròpies. D'altra banda, tots els discos de l'artista nascuda a Trinidad sempre vene precedits per un senzill més fàcil i comercial amb la intenció que sigui un èxit (tot i que no tots ho han aconseguit). L'exemple més clar seria Anaconda, que cinc anys després segueix sent el seu videoclip més vist i el single que ha assolit una posició més alta al Hot 100. En resum, que és una cançó per agradar al públic general.

La instrumental de la cançó, d'influència dancehall, és massa repetitiva pel meu gust, sobretot durant les estrofes. Però la veritat és que ja m'he acostumat una mica a aquest tipus de bases tenint en compte que la meitat de les instrumentals de les cançons del seu anterior disc Queen com Good Form o Hard White.

La meva valoració de la cançó, tot i això, no és del tot negativa. És una cançó que et fa venir ganes de moure i que m'ha anat agradant una mica més cada vegada que la he escoltat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada