3 de juny 2019

Crítica: Miley Cyrus - She Is Coming

She Is Coming!.png
Miley Cyrus va estrenar divendres el seu EP She Is Coming, que serveix com el primer dels tres volums dels què constarà el seu proper àlbum. Els altres dos EPs estan previstos per abans de finals d'any. She Is Coming compta amb sis cançons, i cap d'elles havia sortit anteriorment.Miley Cyrus ha participat en la composició de totes sis cançons i ha treballat amb tres compositors que probablement coneixereu: Mark Ronson, Mike Will Made It i Andrew Wyatt.

Les tres primeres cançons m'han agradat molt: Mother's Daughters és una cançó pop frenètica amb encara algunes influències urbanes que la fan encara més dinàmica. És la cançó que enviaran a les ràdios, i reivindica la llibertat inidividual de cadascú. Unholy, un híbrid de pop i trap prenent el millor dels dos estils on admet que ha fet errors però de la mateixa manera que tots en fem. D.R.E.A.M, compta amb la innecessària col·laboració de Ghostface Killah és una cançó midtempo pop, que torna a incoroprar ritmes trap. 



Cattitude, on col·labora amb  RuPaul, és una cançó d'un estil que no m'atreu en abosult i Party Up The Street, que compta amb la veu de Swae Lee m'agrada, però m'ha decebut en el sentit que m'esperava una pista molt més potent sent que es tracta d'una producció de Mike Will Made It. En general les tres col·laboracions del disc resulten bastant irrellevants.
La cançó que tanca el disc és The Most, que compta amb la producció de Mark Ronson. Si bé és cert que sona una mica com una versió suau de Nothing Breaks Like a Heart, The Most m'ha agradat molt més que l'anterior col·laboració de l'ex-estrella Disney i el músic londinenc.



Si sóc sincer, Miley Cyrus és una artista que mai m'ha acabat d'agradar (tot i que sí que he anat escoltant la música que ha anat publicant), però aquest EP està molt bé. Tot i només comptar amb sis pistes, trobem ja una diversitat més que destacable al llarg del disc. I crec que per fi trobem un so "adult" sense haver de ser només cançons acústiques amb influència country, que és el que vam veure al seu anterior àlbum Younger Now. Per tant, sota el meu punt de vista aquest proper projecte, que ja serà el setè de la discografia de la cantant de Wrecking Ball, promet ser el més interessant de la seva carrera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada