8 de juny 2019

Novetats setmana 24

ImatgeLa setmana passada practicament no vam donar l'abast a comentar tots els llançaments, mentre que aquest només tenim dos senzills per comentar: els de Mabel i Camelphat.

Després de conquerir les llistes de bona part d'Europa i treure el cap pel Hot 100 amb Don't Call Me Up, Mabel llança Mad Love, una altra de les cançons que formarà part del seu àlbum debut High Expectations. És una cançó pop amb influències dancehall i de la electrònica. És un estil que m'agrada, però d'altra banda se'm fa extrany veure'l en una artista "comercial". No és una cançó tan bona com Don't Call Me Up, que em va encantar ja des de la primera vegada que la vaig escoltar i encara m'encanta, però està molt bé. Una altra raó per pensar que Mabel pot ser una de les artistes pop que haurem de tenir en compte en el futur.



Camelphat també tenen nova proposta: Be Someone, que compta amb la col·laboració de Jake Bugg. És una pista house minimalista i hipnòtica, en la línia de Cola (tot i que no tant potent com el seu gran èxit). No és el meu estil, però tampoc em desagrada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada